Resväskor med personlighet

Jag fyndade 2st gammla resväskor i helgen.  Tänk vart dem har varit?
Jag är faschinerad av just resväskor just för att dem bär på en lång spännande historia. Eller vad vet jag, de mest spännande dem vart med om kanske var en tur på finlandsfärjan?


bild: http://www.borev.net/

Den här gammla rackarn har i alla fall vart i Italien. 
Om man ska vara den som är den, så tar faktiskt väskor av just denna storlek en hel del plats. Jag kan inte ha allt för många i min samling. Å det är ju synd!

 
bild: www.babygadget.net

Nej den här är faktiskt inte gammal, men visst är den snygg?  Man kan ju alltså fixa till en väska man har, sandpappra lite, gnid in nån färg längs kanterna så den ser ut som den vart runt hela jorden. Och såklart om du nu (egentligen mot all förmodan) skulle ha såhär fina roliga klistermärken till övers släng på några såna.
Det kankse inte behöver vara just från platser utan det kan ju faktiskt vara andra fina märken man har.
Nog med pyssel tips för denna gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0