Ommöblering

Lite ommöblering är aldrig fel. Som Maria Montazami har sagt: När man köper en nya sak måste man möblera om i hela huset.
Denna ful/fina thékanna med londonkarta kunde jag bara inte motstå!
Jag vill gärna bygga upp en liten scen när jag inreder. Här tänkte jag lite på ett fik, där någon har tömt sina fickor på bordet och fikar på lite thé och en cupcake. Denna någon är amerikan, eftersom det ligger Amerikanska dollar på bordet och i bak kant kan man se en broschyr från 50-talet på engelska, om sverige!





Ett flaggspel i riktig Leila bakar stil! Detta har jag gjort i papper, för enkelhetens skull. Bara att klippa till lika stora trianglar och tjepa fast på baksidan. Tänkte göra ett i vitt, till balkongen i sommar. Men då måste man ha tyg så det håller i vårat sommarväder. Perfekt när vardagen känns lite grå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0